ًDie Geschichte des Regens

آسمانی را می گریاند تا گلی را بخنداند

ًDie Geschichte des Regens

آسمانی را می گریاند تا گلی را بخنداند

دوست داشتنی ترین چشمان

Ich liebe die Augen die sowohl tränerregend alsauch blühend sind

die lächelnden Augen die in den Schwerigkeiten geduld sind

die reinlichen Augen die in den Dunkelheiten leuchtend sind 

die glänzenden Augen die in den Hoffnunglosigkeiten noch hoffnung sind

die anziehenden Augen die in den Traurigkeiten lachend sind  

und die tanzenden Augen die immer dem  gnädigen Gott dankbar sind

چشمانی را دوست می­دارم که هم پرآب و هم شاداب است

چشمان لبخندزننده­ی را که در سختی­ها شکیباست

چشمان پاکی را که در تاریکی­ها فروزان است

چشمان درخشانی را که در ناامیدی­ها هنوز امیدوار است 

چشمان گیرایی که در نگرانی ها خندان است

و چشمان پایکوبنده­ای را که همواره خداوند مهربان را سپاسگزار است

نظرات 3 + ارسال نظر
afi سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://zhadra.blogfa.com

سلام.وبلاگ زیبایی دارین از نظر محتوایی.من زبان آلمانیو دوست دارم.تو اینترنت داشتم جستجو میکردم با وبلاگتون آشنا شدم.هرچند کمی سخته ولی برام جالبه.امیدورام بتونم یه چیزایی یاد بگیرم.وبه شما خسته نباشید میگم وامیدوارم همیشه موفق وسلامت باشید.

Aryan یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.deutsch16.de/

درود

به قولم عمل کردم و تمام نوشته هاتون رو پس از یک اصلاح تایپی - گرامری - ادبی کوچک وارد سایت کردم

من عاشق آلمان ، شماهم عاشق
ای کاش روزی برسه بتونم شمارو آلمانی کنم
با افتخار ، دوستت دارم ؛ http://www.deutsch16.de/

بهار شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

واقعا متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد